وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌توان گوشی آیفون خرید؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) توقیف بیش از ۲۰۰ هزار پاکت زعفران تقلبی در چاپخانه‌های مشهد ۹۶ میلیارد دلار فرصت انرژی در کشور از دست رفت آیا سهام عدالت به جاماندگان تعلق می‌گیرد؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مهرماه؛ زمان دریافت مالیات از خانه‌های خالی  

  • کد خبر: ۳۲۵۲۱
  • ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
مهرماه؛ زمان دریافت مالیات از خانه‌های خالی  
 
  وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افزایش ۶۰۰ درصدی قیمت مسکن مصداق واقعی ندارد، گفت: مهرماه دریافت مالیات از واحد‌های مسکونی خالی آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سامانه ملی املاک و اسکان طراحی و رونمایی شده است، اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی تا مهر ماه سال جاری برگه‌های مالیاتی را صادر کرده و از صاحبان خانه‌های خالی مالیات اخذ می‌کند.

 

وی با بیان اینکه تحولات بازار از هیچ منطقی تبعیت نمی‌کند، زیرا حدود ۶ ماه قبل هر انس طلا نزدیک به ۱ هزار و ۲۷۰ دلار بود در حالی که هر انس امروز به هزار و ۷۰۰ دلار رسیده است، افزود: دلار در دنیا در مقابل طلا سقوط کرده، اما در کشور ما این جریان معکوس است.

 

اسلامی تصریح کرد: وقتی شورای عالی کار و ستاد تنظیم بازار قیمتی را تعیین می‌کنند، کالا‌ها و خدمات نیز به همان نسبت تاثیر پذیرفته و شاید ارزش آن‌ها افزایش یابد، اما برخی اوقات بسیاری از گرانی‌ها مصادیق واقعی ندارند.

 

تغییرات نرخ تورم اجاره بهاء مسکن در فصل بهار

 

وزیر راه و شهرسازی همچنین ادامه داد: بسیاری از التهابات موجود در بازار سیاسی، روانی و فتنه‌انگیز است، زیرا برخی می‌گویند قیمت واحد‌های مسکونی، ۶۰۰ درصد افزایش یافته که به هیچ عنوان صحیح نبوده و مصداق واقعی ندارد.

 

وی با بیان اینکه اهتمام داریم تا جامعه هدف خود را صاحب‌خانه کنیم، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن به صورت گسترده انجام شد و به این ترتیب بسیاری از مردم صاحب خانه خواهند شد.

 

اسلامی با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا برنامه مدونی را برای وضعیت اجاره بهای مسکن اعلام کرده است، عنوان کرد: اجرایی شدن مصوبات این ستاد می‌تواند به کاهش التهابات بازار کمک کند این درحالی است که مردم نیز باید بیش از گذشته نسبت به یکدیگر ملاحظه داشته باشند تا به سلامت از دوران کرونایی عبور نماییم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->